Sukrann_6 oluyor sanırım ben gebelik zehirlenmesi ile 34 hafta da doğum yaptım doktor ikinci hamileliğim de de aynı şeyleri yaşıcağımı bu yüzden riskli gebelik bölümünden takip edileceğimi söylemişti ama benim normal bir gebelik zehirlenmesine göre 6 kat daha fazla protein kaçağı vardı