Mihriballimm hayır canım ateş yokk. Yarın götüreceğim doktora yurt dışında yaşıyoruz biz. Acile gitsem saatlerce beklicem biliyorum en iyisi kendi doktorundan randevu alıp götürmek ondan resim felan bırakıyorum buraya fikirleriniz önemli benim için. Yoksa kollarından başka bir yerde yok birde çenesinde çıktı işte. Ağzının içine baktım hiç birşey yok sadece peş peşe gelen dişlerimiz var onları gördüm Bi 🙂