Alp_prens Pakze_pyrz bebekten bebeğe değişiyor canım benim ilk çocuğum hiç bi aşıda olmadı ama ikinci çocuğum sadece 4. Ayda çok kötü ateşledi
Damla33 Pakze_pyrz bbm ilk çocukta cikmisti sadece 2. Ay aşısı ateş yapmisti 2. Çocuğunda bidaki ay 2. Ay asisi inş cikmsz