ARYAmm11 Kızlar meme+mama şeklinde ilerliyorduk 2 gündür biberonu almıyor tek meme istiyor nasıl tekrar aldrtablrm. 2 tane biberon degistrdm almıyor
AysimaMira ARYAmm11 aynı haftada bnde yaşadım meme +mama ilerliyorduk mamayı günde 3 defa veriyordum severek te iciyodu yok şimdi ağzına bile almıyor ne mamma ne biberon kasıklada denedim yok içmiyor sadece meme içmek istiyor
294129 ARYAmm11 Benim kızımda öyledi chıcco nun biberonu var pembe ağzı anne göğüs ucuna çok benziyor sadece onu aldı fiyatıda çok pahalı değil
Melekk3 ARYAmm11 sanmıyorum. Kuvozde kaldı 1hafta. Orda Kasık biberonla besliyorlar bütün bebekleri ve hiç emzirme sorunu yaşamadım çok şükür.