11 aylık 2 sefer kısa süreli aralıklarla orta kulak intihabı oldu Allahım ne yapacağımı şaşırdım dün ateş düşürücü iğne yaptırdım 38,5 çıkmıştı iğnenin etkisi kayboldu yine çıktı ateşi 37,5 aşağı düşmüyo çok kötü oldu yavrum serum da takılmıyo damar yolu bulunmuyo nedeni nedir ne olun yardımcı olun çok dikkat ediyorum oysa ki