Tugbaoyku09 Kızlar bebegim gazlı bir bebek ve zayıf. Gaz yapmayan ama güzel kilo aldiran bir mama öneriniz var mı acaba ? 56 gunluk bebegim.
Rumii Tugbaoyku09 bebeğimin ilk kontrolünde kilosu eksik çıkmıştı doktor mama takviyesi yapalım demişti ben Sma optipro kullandım 1 hafta sonra tekrar doktor kontrolüne gittiğimizde 600 gr almıştı öneririm gaz kabızlık gibi bi sıkıntıda yaşamadık öneririm
Hkubraaa Tugbaoyku09 bizde de başlarda kilo kaybı olunca mama başladık.evolvia önerdi hem kilo aliyo hem gaz yapmıyor ama tabi belki bebege göre değişebilir ama deneyebilirsiniz
Mirantoo Hkubraaa bende evolviaya basladim ama bebegin tadini pek begenmedi sizin bebeğiniz iciniyor mu