Jytdddtujkm Kızlar ben en son adetimi mayısta oldum, iki ay geçti iki gün önce gebelik testi yaptım ama c de yani tek çizgi çıktı niye adet olmuyorum acaba Hamile olma ihtimalim var mı benim
Esmeler2 Sanmıyorum testte çıkmadıysa değilsinizdir, bazen stresten havadan şehit değişikliğinden oluyor. Hatta hamile miyim düşüncesi bile uzatıyor bu süreyi