Çocukta nasıl oluyor süreç bilmiyorum ama eşimin gözüne taş girip retinayi çizmişti, göz doktorunun göz içine müdahale etmesi gerekmişti. Basit ve acitmayan bir prosedürdü. Belki bebeğinize de müdahale gerekiyordur, göz doktoru bulmanız en iyisi olur. Biz acilinde göz doktoru olan bir hastaneye gitmiştik.