Merhabalar, gecen hafta cumartesi aksamı oglum ateslendi 2gun atesi baya yüksek seyretti(ates dusurucuyle dusup sonra tekrar cikiyordu) daha sonra 38-38bucuk arasi gitti geldi ishali de basladi ama yogun olmadi gunde en fazla 3-4kez sivi seklinde yapti, sali gunu atesi hala gecmeyince doktora gittik kan ve kaka tahlili yapildi viral bi enfeksiyon dediler degerlerde kotu bir sey cikmadi. Carsamba gunu atesi dustu gibi oldu ama gece yine 38civarlarinda atesi oldu. 2gundur de gunduz hic atesi yok ama gece 38-38.5 atesleniyor sonrasinda inanilmaz bir terlemeyle (yatak sırılsıklam oluyor)atesi dusuyor. Bugun yine doktota gittik idrar tahlili de istediler cis yapmasini bekliyoruz. Atesi bu gece de cikarsa yarin arastirma hastanesine gitmemiz gerektigini ve atesin neden 1 hafta surdugunun altinda yatan nedenlere bakilmasi gerektigini soyledi doktor. İcimi ferah tutmaya calisiyorum ama bir yanim cok korkuyor. Basina daha once boyle bir sey gelen var mı acaba? Bebeğim 21 aylık olmak üzere bu arada belirteyim