momandad_16 Prensesimlina memnunum çekiş gücü falan çok iyi ama onu getirip açmaya çok üşeniyorum sürekli de onu açamıyorum yani bi masa altı için koca süpürgeyi açmaya çok üşeniyorum açıkçası
Prensesimlina momandad_16 ay kararsız kaldım sizde memnunmuşsunuz kimi de hiç iyi çekmiyor diyor kampanya var şuan yanında dik süpürge hediye almak istemiştim ama
momandad_16 Prensesimlina kim demiş cikmiyır diye😄 yani mükemmel çekiyor ayarıda var çekiş gücünün güzel makine bide dik süpürge hediyeymiş kaçırmayın bence