Sorum başlıkta aslında. Devlet hastanesinde psikolog oluyor mu? Yoksa sadece psikiyatrist mi oluyor ilaç yazan? Bi de eğer oluyorsa e nabızdan hangi bölümden randevu alınabilinir? Ve özelde psikologla görüşen var mı hiç ücretler ne oldu acaba?
Teşekkürler 🙏🏻