botan3634 Kızlar daha 11 gündür dogum yaptim sütüm var ama yetmediğini dusunuyorm surekli yiyorm da yemek yedikten ortalama kaç saat sonra süt oluşuyor?ben yemek yedikten hemen sonra sagiyorm ama pek bisey gelmiyo yardimci olurmusinz lutfen
Serdemm304 botan3634 yetmediğini nasıl anladın canim, bebek ağlıyor mu? cisli degilmi bezi ?, sağma her zmn gerçek sonucu vermez, bebek emdikce süt gelir. Sürekli ağlıyorsa doymuyor olabilir mama takviyesi yaparsınız canını skma, bnde mama artı meme veriyorm
PurpleTail botan3634 Bebeğinizin bez sayısı yeterliyse sütünüzün sağınca ne kadar çıktığına takılmayın.
Kadifemsii botan3634 yetmediğini nerden anladınız eğer sağımla değilde direkt göğsünüzü kabul ediyorsa sık sık emzirmek arttırır ki zaten sık sık emzirmeniz gerek sarılık olmaması için. Onun haricinde yediklerimiz 3 saat sonra sütümüze geçiyor diye biliyorum . Çok yemek değilde sağlıklı beslenmek gerekiyor . Sütün kalitesi kandan geliyor . Bol su için kuruyemiş tüketin özellikle fındık ceviz incir . Bol sebze et tavuk köfte . Yani bol bol protein . Birde olumsuz düşünmeyin ne kadar iyi beslenirseniz beslenin olumsuz düşünüp stres yaptığınızda herşey boşuna olmuş oluyor .
1canibrahim botan3634 canım ben doğum yaptıktan sonra 5.günü ameliyat oldum kırık olduğu için ve o gün bebeğimi emziremedim yasaktı ilaçtan dolayı. Sonra göğsümdeki süt akmaya başladı sonra sütümü sağdım saatlerce o kadar zor oldu ki. Sabahına eve gittim bebeğimi emzirdim o kadar hızlı boşaldı ki şok oldum yani sağdığında cc az çıkıyor ama bbeğin emme gücü daha fazla ve doyuyorlar merak etme. Sürekli meme araması da açlıktan deüil tenini istiyordur bolca vakit geçir hiçbir şeycik olmaz
botan3634 Serdemm304 çişi de kakasi da gayet güzel normal olması gerektiği gibi günde bikere mama veriyorm sadece ağlamadan da sıkıntı yok sadece sandığım zaman az geliyo ee bu sefer emdiği zaman da ağzına bu kadar gidiyorsa demekki doymuyo diye düşünüyorm.
botan3634 Kadifemsii yarım saatte bir emziriyorm kalanı da sagil veriyorm ama yinede icimde hep bi korku acaba doyuyo mu diye ilk bebegim galiba onun vermiş olduğu heyecanla böyle pinpirikli biri oldum
botan3634 Kadifemsii doğduğu günden beri ek takviye yapiyorm günde bir kere ida fazla değil bazen iki de oluyo ama fazla vermiyorm bile bir ölçek anca
Serdemm304 botan3634 bı sorun yok öyle ise, sen kuruntu yapıyon, taze annesin normal bu düşünceler 😊 geçer zamanla dha iyi anlayacaksin ztn
Derinnlina botan3634 meme tutuyor mu bende mama vermek istiyorum da meme reddi yaşarım diye korkuyorum hani biberona alışırsa diye
Dondurmalikahve botan3634 Yeni doğan bir bebeğin mide kapasitesi zaten küçücük oluyor canım. Siz neden doymadığını düşünüyorsunuz? Çişini mi az yapıyor? Şu an ortalama 5-6 çizip çeşitli bez çıkarması lazım ve bu çişli bezlerinin ağırlığının bir yumurta ağırlığı kadar olması lazım. Bebekler sadece açlıktan emmezler. Hem eğer çişli bez sayısı iyiyse istediği kadar emebilir bebek emdikçe süt üretimi artar çünkü.
botan3634 Derinnlina meme ucum da çok az silikon başlıklarla veriyorm bazen direk memeyi aliyo degisiyo yani inşallah en kısa zamanda düzene girer