Tosbaaa Merhaba, 13 günlük anneyim bebeğimin göbek bağı daha düşmedi ama normal mi? Herhangi bir bakım gereklimiydi ben hiç yapmadım dr da söylememişti. Sizinki ne kadar sürede düştü? Düşmeden banyo yaptırsam sorun olur mu ki?
Kediciksevdalisi Tosbaaa ya benim ki 10 gunluktu dustu bi kac defa zorla kaynanam banyo yaptirmisti ama tabi cok dikkatli olmak gerek eger tecrubeli biri varsa o yapsin ya da doktoruna bi sormalisin benim doktor yikama demisti de iste ….
Mommyy1 Tosbaaa hastaneden gelir gelmez banyo yaptirmistik guzelce kurulayip her defasinda oraya tentirdiyot sıkıyorduk ve gazlı bezle kapatiyorduk. 6. Gunde dustu.
esguna Tosbaaa benmkinin 15. Günde düştü her gün heyecanla düşmesini beklerdik😀 10. Günden sonra banyo yaptırmaya başlmıştık çünkü doktor göbek bağı düşmeden yaptırmayın dedi. Bekledk bekledik düşmeyince yaptırdık. Herhangi bir şey sürmedik oraya da. Ama kuru tutmak önemliymiş
ALAAZZZ Doktorum sadece gazlı bezle her gün sargıyı değiştirerek sar etrafını dedi 4. Gün kontrolümüz vardı çok güzel kuruyor dedi gazlı beze gerek yok artık hava alsın dedi ertesi gün düştü 5. Günde yani. 2 gün sonrada banyo yaptırdım öncesinde sabunlu bezle silip kurulayıp yapmıyordum her gün.
Kplnnn Kaçta düştü hatırlamıyorum ama benim de 2 haftayı geçmişti oğlanın göbeğinin düşmesi. Bezini değiştirecektim baktım paçasında sallanıyor😁 umudu kesmiştim artık düşmeyecek diye