circassian60 Kızlar korse kullanan oldu mu doğumdan sonra. Sezeryan oldum bugün tam 1 ay oldu doktoruma henüz soramadım tatilden dolayı da deneyenler benimle düşüncelerini paylaşırsa çok sevinirim