Hanımlar oğlum 5 aylık. Hiç bir sorunu yok. Huzursuz değil kilo problemi de yok. Bu ara diş çıkardı onun huzursuzluğu vardı sadece. Bir de 4. Ayda kan damlası başladıktan sonra kakasında kan gördüm bir daha da görmedim. Neyse yanağında 5 kuruş büyüklüğünde bir kırmızılık var. Bu kırmızılık bayadır geçmiyor. Atopik cilt vs dedi doktor nemlendir dedi. Neyse geçen gün tekrar gittik bana diyet yap dedi. Yani gözlemlerime göre alerjik bir durum yok gibi ama süt yumurta et her şeyi kestik. Deneyeceğiz. Eşimde çocukta bir şey yok boşuna diyet yapıp kalitesini düşürme sütünün diyor. Mama da yemiyor sadece anne sütü. Sizler nasıl teşhis koydunuz bu anlattıklarım alerji için yeterli mi?