aliannesi bebeğim 2 ay 22 günlük. özellikle son 10 gündür falan uykusu geldiğinde çıldırıyor. her ne kadar uyuyacağı zamanı ayarlayıp 1.5-2 saatte bir uyutmaya çabalasam da dalma aşamasında deli gibi ağlıyor. en az 5-10 dakika ağlama krizine giriyo sonra yorulup geçebiliyo uykuya. geceleri de öyle derin uykuya geçmeden önce canından can alırmışız gibi kıyameti kopartıyo. tok, altı temiz, gazı yok, sadece uykuya sıkışıyor.. neyi yanlış yapıyorum anlamadım 🤷🏻♀️ ya da ne yapsam daha iyi olur
Mirayim aliannesi benim kizimda ayni ya her cumleniz bizi anlatiyo sanki 😂 ben cozum bulamadim ama sunu farkettim sadece bizim evde oyle yapiyo, misafirlikte yada disarda yapmiyo😂
NazlnrTan aliannesi 81 günlüğüz aynı şeyi yaşıyoruz. Hatta bugün iyice çıldırdı uykuya geçerken. Bn de buraya böyle olan var mı acaba diye girdim 😐😑 Allahım yardımcımız olsun.
seda_seda aliannesi walla bizimde öyle, birde bebek arabasında uyuyor gündüzleri sadece ileri geri yapıyorum:( bikaçkere yatağında denedim pışpışpatpatı kıyameti kopardı daha ilk dakksından:( napcam bilmemm:((
aliannesi Hafsaninannesi emziği de var ama ağladığında onu da gözü görmüyor ağzını asla kapatmıyor bağırırken :(
Hafsaninannesi aliannesi benimde 2 ay 13 gunluk kizim var 1.5-2 saati gecirirse ayni tepkileri gosteriyor. Kucagimda sakinlestirip ya emziriyorum tok ise, emzigini tutmasina yardimci oluyorum. Hemen almiyor tabi ama zamanla zorla tutarak vs alisiyor gibi...
Mevanur aliannesi aynı bizimki de öyle emziği isterse keyif olarak tutuyor ağladığında tutması gerek ama tutmuyor bnde emziği geri bırakmak istiyorum hiç bir ise yaramiyor çünkü 😔
Kizan Mirayim inanır mısın sanki oğlumu tasvir etmişsin 😳 başka insanların yanında sesi bile çıkmıyor, evdeyken çığlık kıyamet 😊
Kizan Mirayim inanır mısın sanki oğlumu tasvir etmişsin 😳 başka insanların yanında sesi bile çıkmıyor, evdeyken çığlık kıyamet 😊
Hafsaninannesi [bilinmeyen] Ne guzel. Masallah diyelim. Benimki daha 2.5 aylik tam gun icerisinde su kadar uyku sayisi var desem yalan olur cunki gun gununu tutmuyor. Ama bende ayakta durma suresine gore ayarliyorum. Yani uyandiktan sonra 1.5-2 saat icerisinde uyutmaya calisiyorum. Bende kesinlikle emzigi vermiyorum zaten almiyor sukur. Sadece uykuya dalmakta zorluk cektigimiz icin iyi oluyor ozamanlarda emzik.