Kizlar vestel marka klima geçen yıl aldik son dört gündür çalışırken su akıyor sızdırıyor kenarından koku vs yok sogutmasi herseyi guzel lakin su siziyor az önce baktim koltugun alti göl olmuş resmen hic kapanmiyor klima gece gündüz açık Diyarbakır dayız sıcaktan durulmuyor kapaninca neden böyle olmustur kışında hep açık olurdu ama su sizdirmasi yoktu