Gzdeemrl1 benimde buzlukta sütlerim var. Kesinlikle kaynar suya koyma poşeti ılık suda çözdür . Ha içeceğinde fazlaysa önce buzdalabının rafında erimesini beklemelisin ardından içeceği kadarını biberona koyup kalanı da 24 saat içinde bitirmek lazım dolapta bekleticeksin. Biberona aldığın sütüde zaten sıcak su dolu kaba koyup ılınmasını sağlıcaksın. Benimde sütlerim 3 ayı geçti buzlukta acaba bozuldumu diye vermiyorum çocuğa bekliyor buzlukta çöpede atmaya kıyamıyorum. Ama sanırım çöp olucak