Deva22 Kızlar üç ay önce doğum yaptım 40 gün kanamam sürdü sonrasında da 15 günde bir önce siyah sonra kahve tonlarında lekelenmem oluyor böyle bişey başına gelen var mı normal midir yoksa bir kadın doğuma muayene olsam mı emziriyorum bu arada
ayseeeasln21 9 ay oldu doğum yapalı regl olmuyorum ama ara ara kahverengi lekelenme oluyor bu aralar da fazla akıntı var . Bence normal diye düşünüyorum ama tabi tam da bişey diyemem canım
Deva22 ayseeeasln21 benim daha üç ay ve 40 günü zaten kanamalı geçti normalde adet yoğunluğum çok az olurdu sadece 3 gün sürerdi şaşırıyorum böyle olunca