Merhaba 1 ay oldu doğum yapalı.. Hamileyken ne kadar nemlendirdiysemde çatladım kırmızı mor gibi çatlaklarım şuan bu aşamada ne kullanılabilir? Beyaza dönmeden kurtulması daha kolay ama ne ne kullansam ? Yada striot çatlak tedavisi yaptıran var mı çatlaklarına?