Sevdasel Merhaba arkadaşlar bebeğimin boyu 82-83 arası kilosuda 10 maalesef aşırı hareketli bi kızım var ama cok küçük geliyor gözüme persentilde heryerde farklı çıkıyor kafam karıstı acaba normal mi benmi evham yapıyorum şimdiden teşekkür ederim
Sontvbukucu Sevdasel persentile göre boy ve kilosu en alt sinirin bir üstünde. Ama saglikli ve iştahı iyiyse sorun etmeyin bence. Hareketli diyorsunuz. Yakiyordur.
BusraDefneozel Sevdasel bizimde oyle canm 18 aylik kizim 85cm 11.3 kilo oyle cok zayif degil ama kiloda yok gibi cok hareketli yemek yemiyor filan istah surubuda ise yaramadi karadut ozu veriyorm bi tik iyi ama enerji donusu muhtesem oluyor 😁 bu arada kizimda emiyor hala guvenceleri onlarin
YeniAnneIstanbul Sevdasel babycenter percentile calculator yaz google’da orda persentil tabloyu senin yazdigin bilgilere gire gösteriyorlar
papatya011 Sevdasel 22 aylık 80 cm 10 kg dışardan bakan kimse de Zayıf demiyor aksine yanaklarından dolayı kilolu sanıyorlar hiç takma kafana bence
Sevdasel Sontvbukucu çok iştahlı sayılmaz zorluyorum yesin diye ama emiyor hala aşırı düşkün memeye ondam mı acaba endişw ediyorum bi sorun mu var diye ama en iyisi bi doktora göstermek galiba teşekkür ederim cevapldığınz için
Sontvbukucu Sevdasel emdiği için ek gidaya daha az ihtiyaç duyuyordur. Emdigi de gelişimi için yetmiyor olabilir. Yani o yasta bir bebegin gunde 3 4 kez emmesi 3 4 kez de ek gida alması gerekir.
YeniAnneIstanbul Sevdasel rica ederim ben dogumdan beri ordan takip ediyorum. Birde Hollanda’nin cocuk saglik bakim organizasyonu var orda Turk erkek ve kiz cocuklara ozel persentil tablolari var. Ama nasil paylasabilirim emin degilim pdf oldugu icin
Sevdasel papatya011 ya kilo degil aslında ben boyuna takılıyorum eşimde bende uzunuz ama kısa gidiyo kızım ne biliyim annelik işte
papatya011 Sevdasel bizim ailemizde uzun en kısa benim 165 im 190 a kadar gidiyor ailedekiler ama bizimde 80 cm takmıyorum açıkçası ben sonradan boy atar cunku hiç değil mi 165 olur en azından yeter oda sağlıklı olsun da yeter
Embeyyag06 Sevdasel benim bebeğim 18 aylık ve 8 kilo boyu en son 82 cm di ben çok üzülüyorum özele devlete heryere bütün doktorlara götürdüm iştah açıcı vs ne önerildiyse olduysa hepsini yaptım ama sonuç bu maallesef
Sevdasel Embeyyag06 sizde benim gibi evhamlılardansınz yani aynen bende sürekli bi araştırma içerisindeyim ama kendimi cok yıpratıyorum maalesef