Fenty Bu iki model arasında kaldım ikisinden birini alırsam yine memnun kalacağım ama sizce hangisini almalıyım?
Haticerdogan Fenty çok benziyolar ikiside güzel ama sanki kol açısndan alttaki daha kullanışlı olur gibi
Eslemsi_04 Fenty günlük kullanım icin istiyosanız 1.si zor olur sizin icin kollarınızo her kaldırdığınızda açılacaktır
Fenty Tubasahra LILLEMUSS42 kizanasiii_ Babybus_ bende 2.den yanayım en azından diğeri çok düz kesim 2.de biraz daha bol hatlar daha az belli olur.