Ysmn-12 Kızlar selam. Sezaryan doğum yaptim. Banyo yapicam . Bu sezeryan dikislerinin üstündeki banti kendim kaldırıp yerine su geçirmeyen bant yapistirsam bir zararı olur mu ki ?
Elmas-1 Ysmn-12 Bence hiç ellemeyin zaten Su geçirmeyen bant yapıştırdıkları. Bende hastaneden çıkınca hemen duş almıştım hiç bir zararı olmuyor
Laden Ysmn-12 doktorum duş aldıktan sonra o bantı çıkarmamı söylemişti. Ben hastaneden gelir gelmez duş alıp çıkarmıştım🌺
Ysmn-12 Şimdi kızlar normal bant var , su geçirmeyen bandı kendim aldım , kendim normal bandın üstüne yapistirsam duştan sonra çıkarsam olur yani doğru mu anlamadım , kusura bakmayn
Meteee Ysmn-12 o bandi çıkar canım o eczan3den aldığını yapıştır bend3 öyle yapmıştım 2 3 kere banyoyu bant yapistiriark yaptım daha sonra bantsiz yapmaya başladım zaten 1 hafta sonra eski haline donuyosun Allah yardımcın olsun 😊