Fusun_c
Anne sütü çabuk sindirilen bir besindir. Bir de ek gıdaya başlamadıysa tabii ki de 4 saat beklenilmez. Hadi mama olsa neyse diyeceğim ama süt zaten mideye iner inmez sindirimi başlıyor.
Ben beş buçuk aylıkken bir öğün vermeye başlamıştım, çünkü 5 aylık ek gıdaya başlamıştım. o
O zaman bile 2 saatte bir emziriyordum sadece bir öğünü verdikten 3 saat sonra emziriyordum.
Sadece anne sütü alan bir bebekse eğer 4 saat çok fazla belki 2,5 3 saat arası olabilir. Ama eğer bebek 2 saatte bir emmek istiyorsa emsin çünkü daha ek gıdaya başlamamış bir bebek