rua_da_senhora_das_verdades Polikistikannee ağlıyorlar ama kendilerini güvende hissetmedikleri için bence. Benim bebeğim 4 aylıktı olduğunda
Polikistikannee rua_da_senhora_das_verdades Daha küçükmüş benimki 18 aylık yenidoğan sünneti yaptırmadigim icin çok pişmanım kışın doğdu dediler ki iste kışın gec iyilesir vs vs erteledi esimde
rua_da_senhora_das_verdades Polikistikannee kısa sürede iyileşti oğlumunki. Ben 4.ayda yaptırmış olmama rağmen doğar doğmaz yapılsaydı dedim. Psikolojik olarak zorlandım baya 🙂
Aybuusss 4 aylıkken yaptirdik bizde klipsli yöntemle çok pişman oldum yaptıracaksanız kesinlikle cerrahi geleneksel yöntemle yaptırın
rua_da_senhora_das_verdades Aybuusss Neden peki? Biz yaptırdık. Klipsli hiç düşünmedik. Yeni sistem sonuçta.
Aybuusss rua_da_senhora_das_verdades beni zorlayan 4 aylık olması değildi klispli yöntem yaptirdigimiza pişman olduk
Polikistikannee Serapesen Canım bu gün 2 gibi sünneti yaptırdık ilk uyustururken acısı oldu onun dışında korktuğu için ağladı bi 15 dk bekleme suresi oldu uyusturduktan sonra ondan sonra aldılar bizi doktorun eli çok hızlı hemen yaptı öncesinde muayene ederken yapilacaklari anlattı sonrasinda asistanı ilac yazarken nasil kullanacağımızı anlatti genel olarak çok hızlı ve çabuk geçti o süre saat 3 de ilk ilacını verdim zaten eve gelince koşup oynamaya başladı suan 16 saat uyuyor ara ara cis yaparken ağlıyor onun dışında sıkıntısı yok çok şükür
Aybuusss Polikistikannee klispsi takarken cocugum çok fazla ağladı cani çok yandı belliydi çıkartırken de çok fazla ağladı ve kanama oldu sonradinda da sünnet derisi yapışmış sürekli çekmemize rağmen
QueenOfDisaster Aybuusss aynen bizde o doktorda yaptırdık yapıştı doktora soyledik dedi yeterli özen gösterilmemiş sünnet sonrası diye götürdük açtırdık sonrasında tekrar yapıştı dikkat etmeme rağmen ben kendim açtım sonra kremle masaj yaparak sonrasında tekrar yapıştı ne yazikki şuan hâlâ yapışık şimdiki aklım olsaydi o doktorda ve klipsli yaptırmazdım. arkadaşım da klipsli yaptırdı oğlunu baska doktorda onunki gayet normal hiç yapışma olmadı benim oğlumun da sürekli yapışıp duruyor
Polikistikannee Aybuusss Aaa bu gun çıkartanlar vardı çocuklar ağlıyordu ama çıkarırken zorlanma oldugunu duymamıştım önceki gün ve geleceginiz gun kremi uygulayin dediler cok acidiginda kabuklanma olduğunda 10 dk ılık suya oturtun dediler
Aybuusss QueenOfDisaster aynı şeyleri yaşamışız bizde de hala biraz yapışıklık var gibi 2 taşına girecek neredeyse
QueenOfDisaster Aybuusss evet maalesef onursal beyde sünnet yaptıranların çoğunun başına gelmiş denk geldim bende. Bende oğlumu 4 aylikken yaptirdim şuan 20 aylik hâlâ yapışık ne yazikki
pnr0622 İbrahim Ötgün’e yaptırdık biz de, Memorial Hastanesi’nde çok memnun kaldık iki günde iyileşti bebeğim ama iki günlükken yaptırdık kendi isteğimizle. İbrahim hoca da bayağı iyidir tavsiye ederim. Geçmiş olsun şimdiden ☺️