Murataleyna ben 17 günlük anneyim. Sürekli gogsumden süt akıyordu kimyonlu su iciyordum. İki gün içmedim akmadi. Bugün içtim akmaya devam etti. Görümcem de kimyon sütün miktarini ve kalitesini arttiriyor demişti. Genelde çayını yapıyorlar ama ben sevmedim oyle. Soğuk suya karistirip iciyorym tortusu ile oyle icmem de kolay oldu faydasi da daha cok oldu. Komposto kaynatip meyve suyu yaptim onun da faydasi oldugunu düşünüyorum.