Şuan bunları ağlayarak yazıyorum sinirlerim o kadar bozuk ki kendime zarar vermekten korkuyorum. 25 günlük ve 3 yaşında çocuğum var. İkisine tek bakıyorum büyük oğlum inanılmaz bir çocuk oldu sürekli kardeşini öpmek istiyor uyanıkken öpmesine izin veriyorum ama bu her fırsatta her saniyede öpmek istiyor. Uyurken öpünce bebek sıçrıyor uyanıyor. Oyuncakları yere fırlatıyor ses yapıyor güzellikle oğlum yapma kardeşin korkuyor diyorum yok yapıcam diyor. İyice sinir küpü oldum sinir sistemim bozuldu yemin ederim ki. Oğluma tahammül edemez hale geldim lohusalık mı neyin nesi çok yoruldum 25 gün içinde. Hiç lafımı dinlemiyor benim sen konuş ben yapacağımdan geri kalmam diyorr resmen.. Gelip geçici olduğunu söyleyin ne olur. 😔 Benden bebeği kıskanmıyor babası kucağına alınca baba beni de al diyor, Allah’tan o konuda rahatım ama söz dinlemesi beni yordu. Akıl verin bana .