Bebeğimi gözündeki çapaklanma için doktora götürdüm gözüne turuncu renkli bir damla damlattı gözyaşı kanalı tıkalı mı bununla anlayacağız dedi damlanın adını sordum zararlı mı diye sana adını söylemicem gidip netten bakarsın şimdi bunu kafana mı takacaksın zararsız dedi çok moralim bozuldu böyle bir şey yaşayan oldu mu? O damla ne olabilir?