Merhabalar oğlum için konsept doğumgünü yapmak istiyorum çekimi de kendim yapıcam. Fotoğrafçılarda fiyat 1000 tl den başlıyor ama bu kadar bütçem yok. Kendi başıma bir şeyler yapabilir miyim? Yapan var mıdır acaba yardımcı olur musunuz kızlar en ucuz şekilde nasıl yapabilirim