MGYE orası şok soğutma bölmesidir. Yazdan kışa kıştan yaza uzun zaman saklayacaklarınızı ve uzun yola gideceğinde donduracaklarını geceden o bölmeye koyup sabah olduğında değiştirmen gerekiyor. Bizde yeni aldık dondurucu uğur marka. Gelen yetkili servis böyle söylemişti