Merhaba arkadaşlar Bugün 44 günlük olduk ilk hafta mastit oldum emziremedim yine de emzirmeye çalıştım sagdim verdim uzayan sarılık çıktı mama destekle dedi doktor a.malesef emmek istemiyor çünkü süt hızlı gelmiyor hatta yetmiyor tüm gece emmesi sabah sagdim 40 CC sabah kahvaltı yaptım öğlen sagdim 60 CC normal mi sizce çok moralim bozuluyor artık gerçekten