arkadaşlar bebeğim 9 aylık yaklasık onbes gundur hc bsey yemiyo bi kac kere zorla verdim ogunden sonra kasık görür görmez aglayıp agzını kilitliyor bi iki sey kalmıştı yediği artık onlarıda yemiyor zorladıkca daha da ters tepiyor yemekten daha cok nefret etmesinden korkuyorum bi kac gun yada bi hafta ara versem unutana kadar bsey olurmu anne sütü alıyo