mavigokyuzu120666 yediklerinize alerjisi yapabilir o yüzden yapamıyor da olabilir , benim bebeğim de 30 günden sonra kakasını düzensizdi ve sürekli uyarmak zorunda kalıyordum , dışarı yemeğini ve süt ürünlerini hayatımdan çıkardım şuan çok iyiyiz , doktorumuz da bağırsakları İçin damla verdi bu şekilde atlattık çok şükür