Sevo97 Kızla bebeğim doğduğundan beridir aptamil advance kullanıyodu fakat kakada sıkıntı yaşadık conformil aldım ama onuda beğenmiyo yarı yarıya karıştırıp yapsam nasıl olur bebeğim 55 günlük
Handan57 Sevo97 bizde o mamayi kullanyrz 24 günlük oglum 3 gündür kaka yapmyrdu saf zeytin yağı koyduk bugün yaptı cok sukur 😂😂
mylittlepony Sevo97 ben öyle yapıyorum aptamil pronutra kullanıyorum normal tuvaleti geciktiğinde mamasına bi ölçek comformil katıyorum rahatlıyo.
[silindi] İki farklı mama karıştırmayın bence. Ya mamayı değiştirin ya da mananın içine bir çay kaşığı zeytinyağı koyun.
Melikeakiner İkiside aynı marka mamalar olduğu için karıştırıp verebilirsiniz. Bizde ilk dönemlerde gaz sorunumuz vardı. Aynı şekilde yaptık aptamil advance ve conformili karıştırıp verdik. Doktorumuz önermişti.