susunbebekuyuyo Denooomii saçımı kestirdim hatta daha önce neden kestirmedim diye kendime kızdım oh be dünya varmış 10 aylık gibide boyattım bi sıkıntı olmadı
2209 Denooomii niye bekledinizki organik boyalarla boyanabiliyor hamileykende emzirirkende. Daha da beklemeyin bence bakim tüm annelerin hakki :))))🌷🧚♀️🌺💫