Benim bebeğim içinde öyle dediler ben hiç teste sokmadan giren çıktı hemen ben nedenini sordum derin uykuda yapıyorlarmış uyanan bebeği gönderiyorlar olmadı diye bende 1 saat boyunca emzirip sessiz bir yerde derin uykuya daldığında testi yaptırdım hiç uyanmadı ve de hemen geçti yani sakin duymuyor falan diye düşünme korkma hemen öyle anlaşılmıyor sağır olunduğu başka testler daha yapılıyor öyle olsa