Hanifemusa Benim geldi. Bebeğim iki buçuk aylıktı. Şuan üç buçuk aylik . Mikrop gitti ama dışkısı hala değişik ve gazi çok sancılı.
Damlaaai Hanifemusa canim iyi aksamlar belirtileri neydi nasil tedavi uygulandi kac gun surdu cok onemli canim cevaplarsan sevinirim
Hanifemusa Canim kusura bakma yeni gordum 😣 kokulu isal olmuştu bi kaç gün mızmızdı.daha sonra ateşi çıktı acile gittik . Kanda bişey cikmadi diski sında virüs ilk cikmadi sonra arayıp virüs çıktı dediler. Hastahaneye gittik geri bişey yapamayız sadece anne sütü yeter dediler. Benim oğlum hafif atlatti. Normalde kusma vücutta döküntü de oluyormus. Hatta doktorlar tekrar tekrar sonuçlara bakti. Şu vardi ama aşırı derece inledi ateşi olduğunda çok aşırı sancısı vardi. Sıvı kaybetmesin diye serum takiyorlarmks
Damlaaai Hanifemusa canim biz 5 gun hastanede kaldik daha dun ciktik. Bizede serum verdiler atesi 2 gun dusmedi sonra dustu ishali hala devam ediyo benim simdi ne yapmam gerekiyo ? Cok kilo kaybetti mama takviyesi yapayim mi acaba doktora sormayi unuttum
Hanifemusa Doktor probiotik verdi oda takviye edici yani ilaç degol. Allah kimseye yaratmasın çok atir bisey
Hanifemusa Damlaaai sadece anne sütü başka biseye gerek yok. Merak etme toparlar. Bak 1 buçuk ay oldu dışkısının rengi daha yeni yeni düzeliyor. Bu hastalık böyle.
Hanifemusa Asi artık bi ise yaramaz ki o zaten virüsü tanıyor artik. Yani asiya da gerek yok . Bağışıklığı kuvvetlendi merak etmeyin. Inşallah rabbim şifa versin.