bsratetik benimde ilk gunler oyle oldu. Sagma makinası ile biraz rahatlattim göğüslerimi. Ara ara cok dolmussa once biraz
elle sagiyorum memeyi tutabilecegi kadar sonra emziriyorum. Emzirme danismanimiz soylemisti boyle yapmami. Eger her zaman boşaltamiyorsa memeyi, once emzir sonra sağ sagdigini içir. 17 günlük olduk ara ara sağmam gerekiyor yoksa dedigin gibi semsert oluyor beni cok rahatsiz ediyor. Sagdikca süt olur zaten korkma boşa gidiyor diye. Sagdiklarini buzluga da atabilirsin