Kızlar ikinci sezeyanumi oldum 1 sene olucak oğlum 1 yaşına giricek . Oğlumdan öncede bı kızım olud arka arka oldular iki sezeryan senesi geçmeden oldum kizimida emziridim 11aylik olana kdr suanda oglumuda emziriyorum halen iki senedir belli ben adett olmadım hep süt koruyor diyorum ama bı yanımda rahat değil hiç sizce bı doktora gtmelimiyim?