HasretHanim Kızlar 5. Doz 🤣🤣 aşımı olmayı düşüyorumda emzirirken bi sakıncası olur mu dedim doktorum olmaz dedi. Yani mantıken olmaz da ben sorayım dedim yine de sizlerde durum nedir ?