Babıldama dönemini dibine kadar yaşıyoruz 😅 sürekli ba ba ba , Ma ma ma , da da da vb Sesler çıkarıyor ve hiç susmuyor .mamayı istemiyor memeyi de zaten çok emmiyor . Ek gıdaya çok istekli . Kaşık maması , yoğurt ,çorba ve meyve veriyorum . Alerjik olduğu için yumurta veremiyorum .labne ve lor veriyorum . Dişimiz henüz yok . Çeşme gibi salya var maşallah 😆. Uykularımız bozuk özellikle uyku geçişleri çok zor . Dönmekten uyumuyor . sizde durumlar nedir ?