Bedsssss Kzlar on ay oldu doğum yapalı sezaryan doğum yaptım. 75 le doğum yapıp şuan 53 kiloya düştüm aşırı kilo verdim ama sanki üç aylık hamileymism gibi göbeğim var Mekik falan çekiyorum ama başka neler yapsam hemen iner ?
Aliyeylmz27 Bedsssss doğumdan snra korse takmadinmi canm onun çok faydası ölüyor ilk zmnlar göbek için
Suzi-12 Bedsssss cardio yap canım çok güzel tpluyor ben yapıyorum sarkık ve yayık göbeğim baya toparlandı
Suzi-12 Bedsssss boyunuz kaç acsba ? Bende şuan 54.3 ama boy 150 olduğundan 60 gibi duruyor ideal kilom 45 48 arasında
Hsyn1992 Vucudunuzda ki yag oraniniz yüksek demek ki onu dusurmeniz gerekiyor cardio spor yapamiyorsaniz yani useniyorsaniz acin muzigi oryantal yapin gobek kalca ve basen icin birebir kisa surede forma girersiniz
aylinbb mekik gibi hareketler daha çok zarar verir. glute bridge deneyin. internette diastasis recti workouts diye aratabilirsiniz