seher_gurgil Bebeğim bugün 18 gün oldu. Ben girp oldum aynı zamanda boğazımda ağrıyor yüksek ihtimal benim hastalığım bebeğime geçti ama bebeğimin hastalığını nasıl geçiririm fikir verebilecek olan var mı.
dunyaharikasi seher_gurgil o hırıltı için biz çok doktora gittik en son gittiğimiz doktor da Yenidoğanların boğazdaki kıkırdaklar henüz gelişmediği için 9 aya kadar devam edebileceğini söyledi. 4,5 aylığız hala arada bazen hırıltılı nefes alır. Korkmayın ciğer filmine kadar çektirdik biz
Fatmanurdmn seher_gurgil merhaba benim bebeğimde de hafif hırıltı var ama genzi tıkanık nefes alıp verirken bi sıkıntı yok ciğerlerinden gelmiyor ses. Sizde nasıldı belirtileri Korkuyorum doktora götürsem kuvozde kalacak zaten ilk doğduğunda 4 gün kalmıştı şimdi tam alıştım tekrar o günlere donmek istemiyorum Kayınvalidemler geçer diyor ciğerine inmemiş diyorlar öyle hastalık belirtisi yok da bilmiyorum ne yapacağımı
seher_gurgil dunyaharikasi yatış verdiler şu an 18 günlük olduğu için yatırıyorlar ciğerlerine inmesin diye yatırdıklarını söylediler inşallah iyi olucak
seher_gurgil Fatmanurdmn zatüreye çevirmemesi için sizin yerinizde olsam daha güzel günler için giderdim hasfaneye
Gzmkr Fatmanurdmn lütfen doktora götürün kayınvalide nerden bilecek ciğere inip inmediğini. Biz sabah götürdük doktora akşamına ciğere inmişti. Çok hızlı ilerler dedi doktor, Allah korusun.
Gzmkr Bronşolittir muhtemelen, biz de 2 gün hastanede yatmıştık. 2 gün hastanede Hava verip tedavi ettiler sonra biz evde hava vermeye devam ettik ama hırıltının geçmesi 2 3 haftayı buluyor. Sanırım çoğu bebek yaşıyor bunu. Çok geçmiş olsun.
Fatmanurdmn Gzmkr bugün sağlık ocağında kontrolümüz vardı baktı doktor yenidoganlarda olabilir korkulacak bisey yok dedi ciğerlerinde felan bi sıkıntısi yok dedi