Merhaba annelerim🌸
Son üç aydır falan oğlumu uykuya yatirdiktan sonra uyanınca ağlamaya başlıyor hemen ama daha önceleri böyle bsey yoktu. Saniyesinde iki gözü iki çeşme oluyor ve odada bile hiç tek kalmak istemiyor illa yanında insan arıyor bu nedendir acaba her bebek aynı mıdır yoksa benim bu konuyu aşmam için bir şeyler mi yapmamgerek ? İki dk su içmeye gdim diyorum hemen ağlıyor napicam ?