Ya bu krizler ne zaman bitiyor delircem artık 3 aylık olduk sürekli ağlama krizi doğduğundan beri cok seviyorum ama ne yaparsam yapayım uyku ve meme dışında mutlu bir bebek değil çocuğum sürekli ağlama halinde daha disi var o zaman nasıl olmaz acaba merak ediyorum cidden