Benim koltuklarımın altı açık, süpürge de giriyor tam üst kısmında çok az boşluk kalıyor nerdeyse sıfıra sıfır giriyor. Haritalandırma yapmak için önce kenarlardan gitsin şeklinde yaptım, haritayı çıkarttı ama koltukları engel gibi gösteriyor girmiyor altına. Yükselttim koltukları alta destek koyup bide öyle denedim yine engel olarak gördü. Haritalandırmayı mı yanlış yapıyorum siz nasıl yaptınız. Birde bunun paspası sanki hiç yapmıyor gibi sizin de öyle mi