Kızlar selam,
Bebeğim 9 aylık. Tabi ki her bebeğin gelişimi farklı biliyorum. Ama sık seyahat ediyoruz. Sürekli başka insanların (ailelerden söz ediyorum) kucağında oluyor bebeğim. Son 1 aydır doğru düzgün oyuncaklarıyla oynamıyor. Ki artık kucaktan inmediği için oynayacağını da sanmıyorum.
Sorum şu; 9 ay ve küçük bebeği olanlar, motor becerileri gerektiren (örn. Bultak gibi) oyunları algılamaya başladı mı bebeğiniz? Benim bebeğim hala gördüğü her şeyi sadece ağzına sokmakla meşgul. Tamam soksun sorun yok da, çıkarınca da tek yaptığı şey atmak. Bu zamana kadar hep gösterdim ama erken mi daha algılayabilmesi için bilemiyorum. Sizin bebekleriniz bu aylarda hangi oyuncakları algılayabilmişti?