3 gündür ki tek kaldım daha öncesinde Kaynanam vardı birlikte oturuyoruz şimdi köye gitti o kadar gitme dediki yok gitti 2,5 yaşında da kızım var O da benim gözümün içine bakıyor bebeğim hiç durmuyor bütün gün sallıyorum sinirleniyor emmek istemiyor kahvaltıya bile zorla yedirdim kızıma sonra ben de birazcık atıştırabildim sütüm de azaldığını hissediyorum 3 gündür ne yapacağım bilmiyorum oturup ağlıyorum üstüne büyük kızım da bana bakıyor yemek yapamadım Dün bir tost yaptım onu yiyemedim hazır tostu çok zor ne zaman geçecek bu gaz olayı bir kere uyanırsa uyku bölünürse akşama kadar ağlıyor Ben de şans yok milletin çocukları nasıl Uslu bebek olduğunu bilemezsin