sevgikelebegi Oznur23erkan eğer bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa normaldir çünkü anne sütü ishal yapar ve ishalde köpük çok normaldir ama süreklide oluyorsa mutlaka doktora danışmakta fayda var bizim dediğimiz belki yanıltıcı olabilir
Ainza Oznur23erkan bizdede oldu siz dr gitdinizmi? Benim bebeyimdede aynen oyle oldu 2 defa bol kopuk kakadan coktu sesli yapti
Ainza Oznur23erkan anne sutu veriyormusunuz? 1 gogus verib tam sonra o biri gohusunuzu mu veriyorsunz?
Bkv Oznur23erkan benim bebeğim de de oluyor sadece anne sütü alıyor ve çok gazlı ben ondan diye düşünmüştüm ilk defa iki gündür de kaka yapmadı. Bu arada kırk günlüğüz
sevgikelebegi Oznur23erkan tamam o zaman anne sütü ishal yaptığı için normaldir arada olması normal sayılır ama sık sık ise mutlaka doktora danışılmalı