Berilsmom13 Aslında alanında çok iyi Türkiye’den talep görüyor sadece şehrimden degil ancak benjm sütüm akışkan değildi meme ucum yoktu meme ucu aldırdı bu sefer çocuk içiyor ama doymuyor akışkan değil diye bide bana biberon verme dedi parmak ile yedir dedi e çocuk her emzirmede doymjyor zaten üstüne sagip bir de parmakla yedirmek işkenceydi resmen uzun süre böyle yaptım baktım süt akisim aynı degismedi bıraktım emzirme danışmanıni sadece sağıp devam ettim